Hei taas, jälleen palaan palautteenantopenkkini ääreen ja tällä kertaa posetiivisissa merkeissä. Onko vanhan reklamoitsijan sydän heltynyt, vai onko palvelun taso parantunut? Vai onko vieläkin raastuvan pelko syöpyneenä takaraivoon? Luulen, että nyt on kyllä kysymys palvelun laadusta. Ja ei, tätä kirjoitusta ei ole ostettu mainokseksi.

Ostin tässä taannoin Varustelekan verkkokaupasta  Belgialaisen "Pattern 37" Small Pack -olkalaukun. Laukun kuvauksessa mainittiin, että saattaa olla nimiä ym. merkkailtuna laukun kankaaseen, muuten kuulemma olivat siistejä. Mielestäni kyseinen laukku oli ihan tyylikäs töihin eväslaukuksi ja tilasin moisen, kun ei kalliskaan ollut. Huomiokenttään pyynnöksi laitoin, että jos voisi saada mahdollisimman vähän töhrityn laukun. Varustelekan paketti oli perillä kahden päivän päästä tilauksestani (olin tehnyt tilauksen illalla). Lähetelistaan tilaukseni käsittelijä oli lisännyt, että toivottavasti laukku kelpaa minulle, enkä löytänyt tarkkana miehenä laukusta valittamisen sanaa.

Uusimman tilaukseni kanssa, kestikin jo muutama päivä, mutta sivuilla lukikin pahoittelut inventaarion aiheuttamasta tavarantoimituksen viivästymisestä. Siitä huolimatta sain tilaukseni lähipostiini jo perjantaina, 9.12., tilauksen olin laittanut sunnuntai-iltana 4.12. Tilauksia kyseisestä verkkokaupasta olen tehnyt jo kolmesti, omien laskujeni mukaan. Ja jos sopivaa tilpehööriä sattuu sieltä vastaan tulemaan, tilaan kyllä varmasti vielä uudestaan. Sen verran hyvä tuntuma kyseisen liikeen toiminnasta on jäänyt. Niin, ja tilaisuuden tullen, kannattaa maistaa Scho-Ka-Kolaa, se on mahtavaa ainetta!