Kävinpä pitkästä aikaa McDonald'silla ja huomasin että siellä oli jälleen lasikampanja. No, arvelin kyllä kampanjan olemassaoloa, kun viimeaikoina blogini kävijöistä n. 70 % on ollut "McDonald's + Coca-Cola + lasi + kampanja" Googlehaun tulosta.

No meninpä tiskille ja tilasin El Maco -aterian, tietenkin suurempana, jotta saisin lasin. Tällä kertaa seurueemme kaikki suuremman aterian ostajat saivat lasin, eivätkä ikävää naljailua tiskin toiselta puolelta. Asiallista palvelua tuli. Hampurilaiset olivat tietenikin aivan erilaisia kuin mainoksissa, mutta tämä lienee jo tullut kauppatavaksi pikaruokapaikoissa. Mainostetaan mehevää ja suurta hampurilaista ja kun paketin avaa, ilmestyy sieltä jotakin hyvin paljon tiskirättiä muistuttavaa, jonka täytteet ovat levähtäneet hujan hajan. Ranskalaiset olivat hieman ehkä huonompia kuin edellisellä kerralla, mutta ei aina täysin tasalaatua pystytä tuottamaan.

Kaikin puolin reissu oli varsin mukava. Alkuun lasikampanja kyllä nosti kylmiä väreitä vieläkin selkäpiissä, mutta hyvin siitäkin selvittiin. Vissiin edellisestä palautteestani heille on otettu opiksi, ja alettu välttämään naljailua asiakkaille. On muuten uudet lasit hienompia kuin edelliset, mutta ns. "perinteinen Coca-Cola -lasi oli hienoin. Muistattehan tekin vielä ne alhaalta kapeammat ja yläosasta leveämmät. Grr...