2. Sinfonia

Tänään noin 11:17 minulle sitten soitettiin Itellalta. Nuoren kuuloinen naispostitoimihenkilö. Hän pahoitteli tapahtunutta hieman värisevällä äänellä. Eivät ilmeisesti vielä Itellassa tottuneet valituksiin vai onko hän blogini aktiivinen lukija? Hetken juteltuaan kuitenkin huomasi, etten ole tulossa linjan lävitse hänen pilliään puristamaan ja värinä äänestä hävisi. Hän selitti asian hyvin ja antoi ohjeita seuraavaan ruttuisen paketin vastaanottoon (odotettavissa siis lisää?!).

Hän myös selitti, mistä mahdolliset vauriot ovat voineet johtua ja kuinka toimia, jos sisältö ei olekaan enää kuranttia kun pääsen uudella lelullani leikkimään. Hän myös selitti, että korvauskäytäntö toimii tässä tapauksessa paketin lähettäjän ja Itellan kesken. Tarvittaessa siis vain lähetän Soneralle tiedon mönkään menneestä toimituksesta ja sieltä tulee uudet laitteet tilalle ja postilaitos ostaa taas itselleen uutta viihde-elektroniikkaa. Saimpa sähköpostiini vielä vahinkotapausnumeron varmuudenvuoksi. Vilpittömästi, hienoa toimintaa Itellan puolesta. Vastausaika oli ripeähkö, minut otettiin vastaan ihmisenä, ei pelkkänä köttelönä elämäntapavalittajana (joka kylläkin taidan olla...). Ja lopuksi toivitettiin hyvää viikonloppua. Ei kun hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!