Tilasin sunnuntaina 27.6.2010 Jimm's PC-storesta pienen kasan atk -tarvikkeita. Postikuluiksi ilmoitettiin tilattaessa matkahuollon kautta 3€. Matkahuollon valittuani sain vielä ennen tilauksen vahvistamista huomata, että ostoskorin sisältöön tuli bussirahdin lisäksi rivi "Posti/Matkahuolto, pakkauskulut", jonka veloitus oli 90 senttiä. Eihän kyse ole suuresta summasta. Pohdin vain että tuskin joka ikinen tilaaja tajuaa tarkistaa ostoskoriaan ennen tilaamista (vaikka tämä olisi huolellisen kuluttajan tietenkin tehtävä).

Laitoinkin kulujen ilmoittamisesta Jimm's:ille kysymyksen hieman ennen puolta päivää maanantaina 28.6. Vastaus kysymykseeni tulikin jo yllättäen saman päivän aikana kello 14:25. Asiakaspalvelija selittää ylimääräisen kulun alkuperän, kuten alla olevasta viestistä voitte huomata. Kulujen kohde kyllä ilmaistiin tilauksen yhteydessä. Lopuksi asiakaspalvelija veti hieman oudon "olen myös itsekin ihmetellyt" -kortin pöytään. Erittäin outona pidin toisen kaupan mainitsemisen tällaisessa tapauksessa, joka ei ole kirkkaimmassa mahdollisessa valossa. Laitan loppuun vielä kursivoituna asiakaspalvelijan lähettämän viestin, vain nimi ja puhelinnumero on muokattu.

 

____

Terve

Tuo 0,90 € tulee tosiaan aina kaikkiin lähetyksiin. Ilmoittamamme kampanja Matkahuollosta on nimenomaan rahti osuuden hinta. Rahdin lisäksi tilauksiin tulee aina tuo 0,90 €, sekä maksutavasta riippuen myös mahdollinen bussiennakko. Valitettavasti olemme samassa veneessä monen muunkin liikkeen kanssa ja ilmoitamme samalla tavalla vain tuon rahdin osuuden. Olen myös itsekin ihmetellyt käsittelykulujen lisää omissa tilauksissani, kun olen tilannut itselleni jotain muista liikkeistä kuten NetAnttilasta.


Ystävällisesti / Best regards,

 
Anssi Asiakaspalvelija
Asiakaspalvelu /  Customer service

Jimm's PC-Store Oy

Puistomäenkatu 49
20810 Turku, Finland

Phone: +358 1 1111 1111

E-mail: anssi.asiakaspalvelija@jimms.fi
Web: www.jimms.fi